Garantie & Klachten

Garantie & Klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. Wij van de DHC controleren uw product altijd voor vertrek, zo worden de lampen altijd hevig getest voordat deze bij u geleverd worden. Ook de inhoud van de box wordt gecontroleerd voor vertrek, heeft u toch het gevoel iets te missen staan we altijd voor u klaar via email dailyhighclub@outlook.com en via Instagram @dailyhighclub.nl

Garantie-Voorwaarden 

Bij ons krijgen klanten binnen het eerste jaar gratis een nieuw product als er een probleem is ontstaan. Dat betekent dat klanten kunnen vertrouwen op onze kwaliteit en service gedurende de eerste 12 maanden na aankoop.

Mocht het voorkomen dat u na het eerste jaar, problemen krijgt: We begrijpen dat u als klant mogelijk bezorgd kan zijn over de kosten. We willen echter benadrukken dat we ons uiterste best zullen doen om ervoor te zorgen dat onze klanten tevreden zijn met hun aankopen en de service die we bieden.

Onze garantievoorwaarden zijn ontworpen om onze klanten gemoedsrust te bieden, zelfs na het verstrijken van het eerste jaar. Als we een product moeten vervangen, zullen we 40% van de totale prijs van het product in rekening brengen. Dit is een redelijk bedrag dat we gebruiken om onze kosten te dekken en om ervoor te zorgen dat we de hoogste kwaliteit kunnen blijven bieden.

Klanten kunnen erop vertrouwen dat we ons inzetten voor uitstekende klantenservice en dat we er alles aan zullen doen om eventuele problemen op te lossen. Onze garantievoorwaarden zijn ontworpen om ervoor te zorgen dat onze klanten tevreden zijn, zelfs als er problemen optreden na de aankoop. Wij vinden dat een garantie nooit een probleem zou moeten zijn, maar eerder een geruststelling voor onze klanten.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar dailyhighclub@outlook.com. Leidt dit niet tot een oplossing, we zijn dan nog altijd aangesloten bij:  Stichting WebwinkelKeur hier kun je je geschil aanvragen via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Wij van de DHC doen altijd onze uiterste best om onze Club te helpen dus vinden wij dat wij altijd een onafhankelijke partij moeten kunnen adviseren wanneer mogelijk. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.